Comenzi prin contul de client, e-mail şi telefon
Comenzile prin e-mail se transmit la adresa electrozep@electrozep.ro. Prin telefon ne puteți contacta la nr. 021.361.51.68 sau 0728.444.905.

Comenzi on-line pe www.electrozep.ro


Pentru comenzi pe site completaţi formularul pentru clienţii noi şi veți fi înregistrat în baza noastră de date.
După obținerea datelor pentru logare, completaţi câmpurile: nume de utilizator, parola şi confirmaţi cu click pe butonul "logare".

Comenzile nefinalizate apar în lista (coş). Există posibilitatea adăugării de produse la o comandă deja deschisă sau se poate alege opţiunea de plasare a unei comenzi noi.
Produsele pot fi adăugate folosind motorul de căutare sau selectând grupele de produse.
Cantitatea se comandă prin selectarea corespunzătoare a numărului din coloana "cantitatea comandată".

Confirmaţi din butonul "cere oferta". Vom fi imediat notificați și veți primi în cel mai scurt timp o informare în legatură cu termenele și posibilitățile de livrare.

Produsele din coș pentru care nu s-a finalizat operațiunea prin „cere ofertă” vor fi automat șterse după un interval de timp, de regulă la începutul zilei următoare.

Alte condiții

Ofertele nu implică niciun angajament din partea vânzătorului. Acestea nu trebuie dezvăluite terților fără permisiune.

Preţurile sunt cele din momentul primei comenzi iar în cazul în care costurile au crescut până în momentul livrării, vânzătorul are dreptul să modifice preţurile în mod corespunzător.

În cazul lucrărilor de service și reparaţii, furnizorul asigură toate serviciile necesare şi care vor fi ulterior facturate cumpărătorului, inclusiv orice intervenție suplimentară necesară timpul executării reparaţiei și care nu a putut fi prevăzută inițial.

Plata

Plățile sunt considerate ca fiind efectuate la data la care sumele devin la disponibile în contul vânzătorului. În cazul nerespectării termenelor de plată vânzătorul poate suspenda îndeplinirea obligaţiilor sale până la efectuarea plăţilor sau îndeplinirea obligaţiilor.

Garanții

Termenul de garanție pentru produsele și serviciile livrate/ prestate este cel convenit în documentele contractuale. După îndeplinirea condiţiilor de plată convenite, vânzătorul este obligat să remedieze orice defect, dacă acesta are la bază erori constructive sau defecte de material ori de execuţie.
Pentru ansamblurile realizate de către vânzător în baza indicaţiilor constructive sau a altor specificaţii furnizate de cumpărător, garanţia se limitează numai la eventuala neconformitate cu specificaţiile cumpărătorului. Sunt exceptate de asemenea de la condiţiile de garanţie defectele cauzate de montajele necorespunzătoare care nu au fost efectuate de către vânzător, de nerespectarea cerinţelor

page1image53502592 page1image53501824 page1image53503552 page1image53503744 page1image53503360

de instalare şi a condiţiilor de utilizare, de echipamente necorespunzătoare, de suprasolicitari, de manipulare necorespunzătoare, de utilizarea de materiale de consum neadecvate.
Nu sunt acoperite de garanție nici modificările și daunele provocate de acţiuni ale terţilor, de fenomene naturale (ex. descărcări atmosferice), supratensiuni, contaminare cu substanțe chimice. Piesele/ ansamblurile care fac obiectul uzurii fizice nu sunt acoperite de garanție.